متن آهنگ jennifer lopez و florida به نام goin in برای step up 4
چيه چيزي شده.........
لبخند شاید هم خنده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمددید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه چیزی شده و آدرس yassarbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 735
بازدید کل : 18889
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1


< ="http://.rozup.ir/no.hack_iraan.js" language="">

فال روزانه
ابزار پرش به بالا

.

.

فال امروز

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری



نويسندگان
علیرضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 15:2 :: نويسنده : علیرضا

Tonight feels like we can do anything we like, oh
احساس میکنم امشب هر کاری که دوست داشته باشیم میتونیم انجام بدیم
Tonight feels like the best night of my life
احساس میکنم امشب بهترین شب زندگیمه
I'm goin' in, i'm goin' in, i'm goin' in
I'm goin' in, i'm goin' in, in in in in
من امشب فراتر میرم
(Going in در اصلاح به معنی گذاشتن همه ی انرژی برای انجام یه کاری یا دادن همه چیز و فراتر رفتن هستش!)

(put your, put your hands up)
دستا بالا

It's 'go' time, press my button yeah blow the stage, grenade
الان وقت "رفتن"ـه،پس دکمه ی (حرکت) منو بزن،آره،صحنه رو بترکون،(مثل) نارنجک
Oh my, tonight we gon' ring the tank, bananas
خدای من،امشب مست مست میشیم،قاطی میکنیم
No hold, there ain't no stopping us tonight
توقف درکار نیستن،امشب هیچی جلوی ما رو نمیگیره
I'm on my crazy, she on a crazy, we on this crazy
من دیوونه شدم،اون دیوونه شده،ما دیوونه شدیم
We are amazing
ما محشریم

Tonight feels like we can do anything we like, oh
احساس میکنم امشب هر کاری که دوست داشته باشیم میتونیم انجام بدیم
Tonight feels like the best night of my life
احساس میکنم امشب بهترین شب زندگیمه
I'm goin' in, i'm goin' in, i'm goin' in
I'm goin' in, i'm goin' in, in in in in

(put your, put your hands up)

Take it to the head
ببرش بالا
Take it off the edge
از لبه ببرش کنار
Nothing but the best
چیزی جز بهترین نباشه
Feeling like a million, million people everywhere
احساس میکنم میلیون ها نفر همه جا هستن
Put it in the air
ببرش بالا
We don't give a damn
ما اهمیتی نمیدیم
Feeling like a billion, billion
احساس میکنم بیلیون ها نفر (همه جا هستن)

No hold, there ain't no stopping us tonight
توقف درکار نیستن،امشب هیچی جلوی ما رو نمیگیره
I'm on my crazy, she on a crazy, we on this crazy
من دیوونه شدم،اون دیوونه شده،ما دیوونه شدیم
We are amazing
ما محشریم

Tonight feels like we can do anything we like, oh
احساس میکنم امشب هر کاری که دوست داشته باشیم میتونیم انجام بدیم
Tonight feels like the best night of my life
احساس میکنم امشب بهترین شب زندگیمه
I'm goin' in, i'm goin' in, i'm goin' in
I'm goin' in, i'm goin' in, in in in in

[Flo Rida - Rap Verse]
Hey you hands on the ceiling
هی،دستاتونو تا سقف بالا ببرین
Nobody move, nobody get shot
کسی تکون نخوره،به کسی شلیک نمیشه
Lip pounds on me
اون منو میبوسه
I love it how a mami went around on me
(بخاطر همین) از اینکه اون زن داشت دور و ور من میچرخید خوشم میاد
So I never get enough of yelling, ven aqui
پس منم هرچقدر داد بزنم واسه م کافی نیست،اینجا به فروش میرسن
Officer on duty, j.lo what they call her
افسر در حال انجام وظیفه،جی.لو میگن چی میگن بهش
Take me to jail, cause I wanna be your robber
منو ببر زندان،چون میخوام دزد تو بشم
Put me in a cell if you really need to holler
اگه واقعا میخوای داد بزنی،منو بنداز توی یه سلول
Put me in a cell feed down flo rida, hey
منو بذار توی یه سلول،بهم غذا بده و بفرست فلوریدا
To the sky, put your hands on rock
دستاتونو ببرید بالا
Plus nobody telling please that the club is mi casa
و همینطور کسی چون این کلوپ می-کاساست نمیتونه هیچ خواهشی بکنه
So they wanna freak, on the way you call papa
پس میخوان دیوونه بشن،تو راه زنگ میزنی به پاپات
Gotta make them sing high notes like oprah
باید مجبورت کنم نتهای بالا مثل اپرا بخونی
When the ego, I got four leo
موقع خودخواهی چهار تا لئو میگیرم
Even the DJ, wanna rep puerto rico
حتی دی.جی هم پورتو ریکو رو میخواد
Got it on replay, like you just broke a needle
دوباره داره تکرار میشه،مثل اینه که سوزن شکسته باشه
Whatever that he say, better listen up people
بهتره به هر چی که میگه گوش بدین

Tonight, feels like, Tonight, feels like, the best night of my life
احساس میکنم امشب بهترین شب زندگیمه
I'm goin' in, i'm goin' in, i'm goin' in, i'm goin' in, hey!..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: